Sminket.

Sminket var väl sådär. Jag tyckte mest jag såg skitig ut utav min nya foundation. Men efter att ha torkat/borstat bort nästan allt blev det bättre. Det kanske tar ett tag att lära sig hur det fungerar. I vilkt fall som helst tänker jag köpa en flytande foundation nästa gång. Mycket lättare att få jämn och fin, och mycket lättare att få på den på ett fint sätt runt ögonen. Utan att få massa borst ifrån borsten rakt in i ögongloben.
Men ögonskuggorna tyckte jag om.

Nu ska vi strax åka till festen. Jag hoppas på en lyckad kväll!



Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefint!

Make up store har bra foundations som inte är så täckande så det ser onaturligt ut.

Skitsnygg ögonskugga! vad är det för märke och färg?

blev sugen på en likadan =)

2010-01-01 @ 12:38:44
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0