Vacker.

Nu har jag gjort mig vacker för kommande julklappsshopping med Sara. Nu väntar jag på att hon ska bli klar så vi kan mötas i Tumba.
Men jag har inte bråttom. Sambon har lovat att städa hela vardagsrummet i dag. Det ska bli spännande att se hur långt han har kommit när jag kommer hem. Det är ganska stökigt och han har lovat att till och med våttorka golven.
Jag ser fram emot resultaten. Undra om han har tänkt på att tömma kattlådan hör till vardagsrumstädningen.

Det är rätt skönt nu när Frasse är ute nästan jämt. Han använder knappt lådan så den behöver inte tömmas lika ofta. Det kan gå flera dagar innan det är något i den. Lyx tycker jag.

Åh, jag hoppas att det finns marknadsgodis i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0