Äntligen hemma.

I torsdags åkte jag hemifrån klockan sex på morgonen. Som vanligt ställde stockholms länstrafik till det och jag missade tåget.
Fick tag på en y biljett och kom två och en halv timme försent till Tidaholm.
Vi hälasde på morfar på sjukhuset. Han var ganska pigg efter omständigheterna.
Vi köpte även födelsedag present till mamma. hon fick välja själv och valde solcellslampor till rabatterna.
Det var en stekhet dag. Jag höll på att svettas ihjäl på tåget och när vi kom hem till Mamma så badade jag och anton i poolen. Sedan på kvällen när Julia kom hem så hoppade hela familjen i igen. Men jag struntade i det den gången. För jag var redan kall.



Självklart så hälsade jag på kattungarna! dom var så söta. Men det var så mörkt inne i garaget så det var lite lurigt att få fina kort på dom.



Den här lilla tigern var så söt.



"Marsvinskatten" Hon har typisk marsvinsfärg :)



Den lilla dunbollen. Han har inte röda ögon. Det är blixten som "gör´t"



Och den sista vita lilla honan. Hon är jätte rund och har lite längre päls.



Och här är alla fyra ute på äventyr.

Nu ska jag nog gosa ner mig i soffan och kolla filmen med Julias Cabaré.
Jag snodde med mig den hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0