Åska och Michael.

Nästan hela helgen har det åskat. Det åskar även här. Men det verkar inte komma så nära.
Men natten mellan fredagen och lördagen var hemsk. det small och blikade långt in på natten. Och jag hade svårt att sova. Dels för blinkningarna och ljudet men också för att jag ite sover hemma i min egen säng.

Jag har tittat en stund på Michael Jackssons minnesgudtjänst. Det var spännande att se hans barn utan masker.
Nu visar dom hans konsert.

Svårt att tro att den lille sprätthönan kan vara död nu. Han ser ju inte särskilt döende ut där på scenen.
Det är också svårt att tro att så många tjejer skriker och gråter när det kommer ut ett likblekt monster med guldiga stringsippor utanpå svarta alldeles för korta byxor också.
Men sådant är livet.

Överaskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0