Begravning.

Nu har jag bokat biljett till Tidaholm för att gå på Morfars begravning.
Sambon kommer förmodligen inte följa med.
Det blir för dyrt, och det är lite rörigt med Tussan som ska ta sina stygn någon av dom dagarna.
Men det gör inget om han inte följer med.
Visst vore det skönt att ha honom vid min sida då, men samtidigt är det skönt att få sörja ifred.
Jag har ju mina syskon.

Det är klart att han gärna skulle följa med. Men jag vill nog inte det. Det är bättre han följer med när Anton och mormor fyller år. Att följa med till något roligt i stället.

Det finns ju en bra sak med den här dagen i alla fall. Sambon ska åka och träffa en arbetsgivare i  morgon. Så nu håller vi tummarna för att han ska få jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0