Det var som tusan.

Nu har Pappa med bihang åkt hem igen.
Vi åkte in till stockholm för Sandra ville åka "spårvagn?".
Där åt vi mat och gick i affärer. Jag tycker inte om att gå i affärer.
Marcus köpte ett tennisracket och Julia en klänning. Sandra hittade inget och Pappa betalade maten och resan.
Min kära sambo köpte sig ett par shorts för födelsedagspengarna han fick utav pappa. Det blev även en peng över.
Jag hade bakat bullar som slank ner i dom flesta magar. Men inte Sandra som bantar jämt och inte Marcus för han är ond.
Nu måste jag koppla av i soffan lite för jag är dödligt trött.
Ja, så trött så man kan dö.

Kommentarer
Postat av: annika

haha jaa det gör det =)

Den där sandra verkar inte ha alla hästar i hagen, alla bestick i besticklådan...and so on

hahaha

2009-07-20 @ 20:57:31
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: sandra

haha,tur jag bara behöver en sked i min besticklåda för & klara mig i livet, jag är ju dum blondin som bara äter soppa! ;) haha.

2009-07-21 @ 10:15:38
Postat av: annika

hahahaha

Himla tur att du umgås så mycket med familjen Jonsson att även du har ironisk, twisted humor så du inte blev arg ;)

2009-07-21 @ 22:39:23
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0