En röd jävla ruta!

Jag måste sova!

Jag hatar att sova när jag inte är trött.
Dessutom är jag sur.

Det är så att jag spelar ett spel på facebook som heter Yoville.
Man har en lägenhet, köper möbler och gör fint. Jag har knegat som en idiot för att tjäna ihop 15 000 coins så jag kan köpa det större huset.
Jag är jätte lycklig och går in till hussäljaren, läser lite om huset som snart ska bli mitt. Och tar god tid på mig.
Jag klickar på knappen som säger "köp mig" Och det kommer upp en röd ruta!

En röd jävla ruta som säger "det spelar ingen roll om du har slitit röven av dig i flera veckor för att ha råd, du får itne köpa huset innan du har 15 vänner som spelar yoville!"

Vart ska jag hitta dom då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0