Frassenassekatt.

Det gick fint hos veterinären.
Han sövdes lite lätt innan han röntgades den här gången så han är fortfarande lite groggy.
Han vägde 4.7kg.
Hans svans har läkt snett, men det har vi ju sett innan. Och det påverkar honom inte. Och bäckenet har läkt jätte fint.
Tyvärr får han inte gå ut än. Han måste få bättre muskler i bak så vi får göra lite sjukgymnastik och gå promenade med honom i koppel. Han är rädd för kopplet så det ska bli intressant.
Men han är friskförklarad nu i alla fall.
Min älskade lille fnutt. Jag var så rädd att jag itne skulle få se honom mer när vi åkte till veterinären när han var trasig.
Men skadan var enorm och han hade återhämtat sig väldigt bra sa dom.

Nu kan jag åka till Tidaholm och vara lättad och glad!

Ja just det, Han har ju fått blodiga sår i pannan. Dom trodde det var stressrelaterade eksem, eller något han är allergisk emot. Så nu är han rakad framför öronen och har fått en salva.
Det blir nog fint det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0