Ko-apa?

Det var lika mycket post i dag. Och det var jätte tungt att bära upp postklumparna i höghusen. Det var så mycket tunga H&M kataloger. Varje klump vägde massor! Jag önskar att dom som sitter och gör katalogerna så stora och tunga själva kunde dela ut dom. Nu har jag träningsvärk i mina stackars arma armar.

På vägen hem från jobbet satt det småbarn på bussen.
Dom skrattade och tjoade sådär jobbigt som barn gör.
Rätt vad det är så hör jag "MOUUUUHUHUUUU!" Lika starkt och tydligt som om det kom från en äldre herre.

Det mina vänner. Var en Koapa.

Och jag kunde inte sluta fundera på hur en Koapa ser ut. Och det fanns inga på Google så jag målade en istället.



Men vad lever dom på? Bananer eller gräs? Lämnar en Koapa mjölk? Om inte, vad ska man då med den till? Kan ju inte tänka mig att det är särskilt gott kött på en Koapa.
Koapans mening med livet är att dö och försvinna ur min hjärna.

Vad får barn allt i från?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0