Kvällsmys.

I dag slutade jag klockan halv tolv. Det blir inte stor lön med så korta arbetsdagar.
Det är inte alltid bra att vara timanställd.

I går kväll var Frasse jättekelsjuk när jag skulle sova. Då såg han så här glad ut när han fick ligga hos mig.





Hans huvud är ju för tusan nästan lika stort som mitt. Han har blivit en redig bit.
Men visst ser det ut som att han flinar?
I morse var det svårt att gå upp, för när klockan ringer så vet Frasse att jag vaknar. Så då brukar han komma och vilja kela. Men idag lade han sig på min mage och spann och var så kelsen. Då var det svårt att lyfta bort honom för att gå upp. Men han var inte bitter för det.
Han fick ju mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0