Lång dag.

I dag slutade jag klockan fem.
Och jag fick spöregn på mig, så jag blev alldeles jätteblöt och kall.
Det var så mycket post. Så mycket som jag aldrig sett tidigare.
Men det gick ju fint ändå.
En kollega till mig välte med sin moped när hon var på väg ut på rundan. Det är svårt att styra och hålla mopeden uppe när det är så mycket post i den. Det blir tugnt och styret skakar.
Hon skrapade upp hela ansiktet stackarn.

Min vän Elin var med i Aftonbladet i går. Det var spännande. Hon var med på framsidan, och inne i tidningen. Det handlade om katter som har sprungit bort. Stackars Elin. Om det är någon jag kan prata katter med så är det Elin. Vi tycker och tänker lika dant. Pappa är ingen idé att prata med för han tycker att katter är ohyra. Jag tycker att dom är bebisar :)

På tal om katter. Jag behöver leta upp Frasse snart. Det börjar bli kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0