Överaskning.

Jag kom hem från jobbet. Tyckte jag hörde Frasse jama sitt speciella jamande.
Tänkte att han sitter väl innanför dörren.
Jag klev in, men ingen Frasse var där.
Då säger sambon, Såg du Frasse ute?
Då har han släppt ut Frassenasekatt.
Så jag tog på mig skorna igen och gick ut. Och där satt han, bredvid husknuten och väntade på mig.
Vi busade lite innan jag gick in. Och nu är han ute i friska luften och jagar flugor.

Har jobbat i dag som sagt. på ett nytt ställe. Det gick fint. Ska dit i morgon igen, och på Fredag ska jag jobba i Tullinge. Jag har fullt upp.

Kommentarer
Postat av: julia

money money money, must be funny, in a rich mans wooooooooorld

2009-07-15 @ 21:57:29
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0