Respektera.

Min lillebror sa för någon dag sedan när jag pratade med Mamma i telefonen. "Jag ska gå till ladugården och respektera."
Visst var det inspektera han menade. Men det gick lika bra med respektera. Det är inte så noga i den åldern.

Jag försöker ta fina kort på Frasse. Men jag hittar inte min gamla kamera som är bra. Och han vägrar ligga still. Smyger jag fram så ställer han sig upp och vill gosa i stället. Och sedan så har inte pälsen dom rakade bort i pannan vuxit ut ordentligt heller så han ser konstig ut.

Hittade lite kort på när han hade svans. Och jag måste säga att han ser konstig ut med svans.
Han är mydcket sötare utan. Hans svans var så lång och tjock, så det  såg nästan ut att vara fel svans. Någon annans svans. Men jag saknar den vita svanstippen lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0