Te luras.

Te, det är något jag inte förstår mig på.
Alla tjatar om te. Te är gott, modernt och härligt att surpla på en mysig kväll tillsammans med en bra bok.
Jordgubbs te har jag alltid tyckt att det har luktat så gott. Så jag gav det en chans.
Vi fick nämligen jättestora fina tekoppar i julklapp.

Jag värmde vatten, stoppade i påsen, luktade och njöt.
Men när jag fick in skiten i munnen blev jag bara besviken.
Första smaket smakade nyponsoppa. Andra smaket smakade skit. Och i tredje smaket försökte jag lista ut vart fan jordgubbarna tagit vägen.
Jag kunde inte hitta dom.

Te är bara lurendrejeri!

Fy tusan säger jag!



Kopparna får nöja sig med varm choklad i sig.


Kommentarer
Postat av: cajsa

Så snygg sidan blivit =)

Te är SUPERGOTT!!! ;)

2009-07-30 @ 08:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0