Torsdag kväll.

Orkar inte skriva om helgens bravader i dag.

Åkte till Tumba förut och fick en ny bankdosa. Det var inte helt okomplicerat.
Jag har Tidaholms sparbank, eller Tidaholms swedbank. Vilket tydligen är en fristående bank. Jag gick till Swedbank i Tumba, vilka var tvugna att ringa till Tidaholm för att får tillåtelse att ge mig en ny bankdosa. Sedan fick jag vänta på att Tidaholmsbanken skulle faxa ett papper som jag skulle skriva under.

Jag har bott här uppe i två år snart.
Är det inte dags snart att byta till ett närmare bankkontor?

Kanske är det så att jag har kvar så mycket som möjligt i Tidaholm för att jag faktiskt är en Tidaholmare i själen.
Jag har helt enkelt svårt att klippa navelsträngen från min födelseort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0