Utelåst.

Idag gick det inte så fort för mig på jobbet. Jag hade en ganska stort område så jag kom ut sent.
Sedan upptäckte jag att jag hade glömt nycklarna till portarna så jag fick åka tillbaka och hämta dom.
Vilket resulterade i att allt tog väldigt lång tid.
När jag kom tillbaka kvart över ett, vilket är en ganska bra tid med tanke på omständigheterna, så har alla andra gått hem.
Och på något sätt glömt mig!
Jag har ju ingen nyckel och kontoret var låst.
Jag var tvungen att ringa till coachen så han var tvungen att åka tillbaka och låsa upp så jag kunde parkera moppen och hämta mina kläder och värdesaker.

Typiskt.



Spännande. Ett sådant modernt lås hade vi på ett skjul till gården där jag bodde som liten.

Kommentarer
Postat av: annika

Fan vad taskigt av dom!

haha

2009-07-29 @ 21:46:51
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0