Då var det dags igen.

Då var det dags igen.
Sitter mitt i natten och äter frukost. Jag ska jobba i dag.

Jag önskar verkligen att jag kunde få jobba i Tumba snart. Huddinge tar död på mig. Dom vet inte vad sammarbete är.
Fast att "coacherna" säger att man ska hjälpa vikarierna så dom kommer ut först. Så är det ändå ingen som hjälper vikarierna, och dom kommer ut sist.
För det lönar ju inte dom. För är man klar så går man hem. Sen får en stackars sate sitta kvar o vänta på vikarierna.

I tumba skickar man ut vikarierna först. Dels för att det kostar företaget mindre eftersom dom kommer tillbaka fort och kan stämpla ut. Men också dels för att alla går hem samtidigt i Tumba och vem vill sitta och vänta på en vikarie till halvsex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0