Det gick bra.

Har precis kommit hem från jobbbet.
Det gick bra i dag. Jag var jättesnabb.
När vag var på väg in med mina backar så kom Hugo, en av personalcheferna, på sin cykel för han var klar. Han tittade två gånger, så som man gör när man blir förvånad över vad man precis såg. Sedan gjorde han tummen upp.
När jag skulle gå hem så sa han "också var du uppbokad i morgon också, eller hur?"
Och jag svarade "ööööhhhh, nää" på grov västgötska.
Då sa han "då vet alla det utom du." och skrattade.
"ja jo, men ska jag jobba i morgon?"
"ja" svarade Hugo och gick sin väg.
Det känns kul att jobba i morgon eftersom det gick så bra i dag.

Min mamma har fått kattungar i dag. Men ingen vet vart dom är. Hoppas att dom hittar bäbisarna så dom inte blir förvildade.
Det är nämligen en utkasstad mager stackars katt som flyttade in hos mamma förra veckan. Och nu har hon fått ungar. Så förmodlige har hon lagt dom i grannens lada där hon har hållt till innan hon flyttade hem till min mor.

Jag hoppas på att få kort på dom små kräken och jag längtar tills jag ska till Tidaholm nästa gång så jag får leka med kissebebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0