Det var det värsta.

I går var det underbart väder. Idag är det jättemulet. Varför?

Jag vaknade ganska tidigt i dag men orkade inte kliva upp ändå. Jag låg kvar och "drog" mig till klockan halv tolv.  Det är ganska skönt att ligga kvar i sängen tills man tröttnar och inte har en endaste tid att passa på hela dagen. Men när man äntligen tagit sig upp ur sängen så får man lite ångest för att man "sovit bort" hela dagen.

Jag ställde mig på vågen i går. För Kevin påstod att jag hade gått ner i vikt.
Han hade visst rätt. Jag har gått ner 5 kg. Bara sådär.
Eller kanske inte bara sådär. Eftersom jag cyklat som en idiot på jobbet. Men jag märkte inte att jag gick ner. Så då blir det lite "bara sådär".

Jag kom på förut att jag inte visste hur länge jag och sambon varit tillsammans. Och jag vet fortfarande inte. Så det måste jag ta reda på.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0