Galen.

Min kära katt blev galen förut. Han rusade fram och tillbaka i lägenheten och jagade saker som inte fanns. Sedan hoppade han upp på klösbrädan och började krypa rund pinnen i en väldig fart och börjae busa med råttan från Ikea. Jag tror att han har för mycket energi och är rastlös nu när han är instängd. Bara några veckor kvar tills han ska röntgas igen. Och sedan får han äntligen gå ut.

Jag passade på att ta kort på honom när han lekte i klösgrejen.



"Nu ska du dö, råttjävel!"



"Nu ska DU dö, mamma-katt!"  Hjälp.



"Ha! Där fick jag dig!"



"varför säger mammakatt att jag är galen?"



"Delikatess"



"Nu orkar jag inte mer. Låt mig va!"

Han är ganska söt med sina olika ansiktsuttryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0