Hemma.

Nu är vi hemma igen. Det var väldigt trevligt hos sambons bror.
Men Kevin blev lite sur över skämten som drogs så han gick från Huddinge och hem till oss.
När vi några timmar senare åkte hem så hade han precis kommit innanför dörren.

Det blev grillad kyckling, och regnet höll upp. Vilket egentligen inte spelade någon roll då vi satt på en altan med värmegrejer och tak.

Nu är snart midsommar över för det här året. Och nästa år vill jag att min Annika ska komma upp och mysa med mig så kan våra karlar sitta vid datorerna.

Det tycker jag låter som en toppen idé!

Kommentarer
Postat av: annika

haha

om manne och dentist sitter vid datorn på självaste midsommarafton så avlivar jag dom!

Fats jag kommer gärna till dig...även när dte inte är midsommar =)

2009-06-20 @ 12:54:27
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0