Hjärnsläpp.

Jag får sådan panik när jag inte kommer på saker.

Jag och sambon gick runt och tittade på blommr förut. Då slog det mig plötsligt att bredvid rabarberna på gården där jag är uppväxt växte det så vackra blommor. Jag tyckte jätte mycket om dom när jag var liten. Det var två olika "buskar" En med vita blommor och en med rosa. Dom kallas för "kärringakärlek" och Gubbakärlek" men jag vet inte vad dom heter på riktigt! och jag vill så gärna se en bild på dom. Men jag får inte fram dom när jag googlar eftersom jag inte vet det riktiga namnet.

En liten bild på en av mina favoritblommor. Det skulle väcka minnen.

Kommentarer
Postat av: Mom

Tror dom heter vit karpaterklocka och blå karpaterklocka

2009-06-16 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0