Hoppsan.

Klockan sju kom jag till Huddinges kontor och började jobba. Ungefär kvart över så ringde dom från Tumba och frågade om jag ville jobba hos dom i dag. Jag svarade att jag redan jobbar i Huddinge Och sedan lade vi på.
Efter en stund kommer chefen i Huddinge och säger "Lina, vi får skjutsa dig till Tumba, dom behöver dig där i dag."
Också hamnade jag där i stället.

Jag är anställd utav Tumbas kontor. Och Huddinge lånar bara mig utav Tumba. Så om jag jobbar i Huddinge och Tumba absolut inte får tag på någon annan vikarie så kan dom alltså sno tillbaka mig.
Det är lite lurigt eftersom man är inställd på en sak och kanske helt plötsligt får byta. Men det gör inte så mycket. Det visar ju bara att dom behöver mig.

Och nu ska jag njuta utav helgen och vila mina muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0