I´m so happy,I´m so glad.

Det är jätte varmt i dag igen. Och jag tänkte och tänkte vad tusan jag ska ta på mig.
Jag tänkte, att det är ju ändå söndag så då kan jag passa på att prova mina försmå kläder, för det gör ju inget att man bli sur på en söndag.
Men det visade sig att jag skulle bli glad!
Jag kom i min älsklingskjol. Och den ska jag ha på systers konfirmation. Nu måste jag bara hitta något att ha upptill.

Jag är så förtjust i den kjolen. även om den är gammal som gatan. Jag fick den i födelsedagspresent mitt i vintern utav min storebror, för att jag skulle ha den på studenten. Det hade jag. Jag tog studenten 2005 och den är fortfarande min favorit.
Det är bra att ha favoriter. För det känns alltid rätt när man tar på sig dom. Men det är himla tråkigt att upptäcka när dom gått sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0