Kärahjärtanes då!

Såg på en gammal svartvit långfilm förut. Jag älskar sådana filmer.
Vi gick och handlade lite plommon och vindruvor, det var så varmt så varmt. Och jag tycker synd om alla på citymail som är tvugna att jobba i dag.
Jag är glad att jag är ledig i hettan. Nu hoppas jag bara att det håller i sig när jag är i Tidaholm också. Sedan är min sommar gjord.
Vi stannade till på pizzerian och åt. Det var skugga på uteserveringen så vi satt där och smaskade. Men det var nästan för varmt för att äta.
Men jag har ju aldrig haft problem med att äta, så det slank ner kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: annika

jag vill också ha vinisar och plommon! Jag dör ju för fan i hettan..kan inte andas...

2009-06-29 @ 19:35:32
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0