Morgondagen.

I dag var det varmt coh skönt ute. Så jag beslöt att jag skulle ta med en filt ut och läsa en bok.
Det gick bra några sidor, tills en spindel kom krypandes över textraderna. Då gick jag in.

I morgon ska jag träffa min nya handläggare på Arbetsförmedlingen och efter det ska jag till Citymail och skrivapå lite papper.

Har även fått mer tider som jag ska jobba. Börjar redan på onsdag. Kul kul.



En liten bild jag tog i mammas trädgård när jag försökte värma mig efter badet. Där fanns det minsann inga spindlar!
Inte ens myror såg jag i gräset.

Kommentarer
Postat av: annika

Gött att du får jobbtider!

Jaa det var faktiskt sorgligt...När ica flytta försvann liksom den lilla pulsen i stan som fanns kvar.

Det var nog dödsstöten för tiahölm det..

2009-06-02 @ 11:21:58
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0