Sur, trött och irriterad.

Usch en sådan hemsk morgon.
Jag är sur på min sambo och hans brorson för att dom väcker mig på nätterna när jag ska jobba.
Jag är trött på grund utav det.
Och jag är irriterad på att dom inte visar större respekt.
Jag har vaknat varenda natt nu när Kevin varit här. Borde dom inte snart inse att det är på grund utav dom jag vaknar?
Nej, dom låter inte mycket. Men det är ändå annorlunda att sova när man vet att två andra är vakna. Då känns det nästan som att man går för att sova en timme mitt på dagen, och man somnar inte så djupt och vaknar utav minsta lilla sak.

Och jag tycker faktiskt att eftersom det är jag som drar in pengar till hushållet så borde dom visa mer respekt. Helst lägga sig lika tidigt som mig.

Hur ska jag orka jobba utan sömn!?
Tur att jag ska köra moped!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0