Typiskt.

Vi har varit och handlat mat nu. Jag träffade sambons föräldrars nya hund Xator. En jätte fin gammal schäferhane.

När vi kom hem skulle jag gå för att tvätta. Men upptäckte att sambon hade sagt fel vecka till mig. Vi ska tvätta nästa lördag i stället. På midsommarafton.
Jag som behövde rena kläder i dag.

Det blir heller ingen middag hos Johan i kväll. Jag känner att jag inte riktigt orkar det. Och sambon kände väl inte heller för det i dag. Det var meningen att vi skulle grilla. Men vädret är kasst och jag är aptrött.

Jag förstår inte hur ajg fortfarande kan vara trött. Igår när jag kom hem så sov jag i tre timmar. Vaknade alltså tre på eftermiddagen. Klockan elva i går kväll Höll jag på att somna sittandes i soffan. Så jag gick och lade mig. Och somnade med en gång. I dag vaknade jag halv ett. Hur kan jag vara trött när jag har sovit för en hel vecka? Och jag är inte sådär trött som man blir när man har sovit för mycket. Utan det är vanlig trötthet. Jag kanske helt enkelt hade lite sömn att ta igen.

Undra när sommaren kommer nästa gång?

Kommentarer
Postat av: annika

Liiiiina! Min lilla babykorv!

Jag hoppas att vi hinner åka upp till er i sommar!

Jag fick bara 1 ynka semestervecka!!!

Men jag ska fjäska med lite folk på jobbet och byta lite tider och så så kanske jag kan skrapa ihop några dagar till...

2009-06-13 @ 20:45:17
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0