Uttråkad.

Daniel har snott min dator. Så jag har snott Kevins dator.

Tidigare idag lyckades jag "fläka" min lilltånagel. Det gör ont som tusan, och det blödde en skvätt. Tyvärr så målade jag tånaglarna när jag var hos min mamma sist så jag ser ju inte hur illa det är. Jag kan ju inte se igenom det röda lacket hur mycket nagel som har lossnat från nagelndynan.

Hoppas inte dom ringer och vill att jag ska jobba i morgon. För jag kommer inte kunna ha skor på mig på ett tag. Och jag kan ju inte dela post i mina sandaler.
 
Förut när jag pratade i telefon med Elin kom sambon kom in i sovrummet och berättade att dom skulle gå till affären. Efter en stund hörde jag en röst som liknade min sambos som skrek "Hej då!" Och jag svarade genom sovrumsväggen "Hej då älskling!"

Sen blev det knäpptyst.

Jag hade visst kallat Kevin för älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0