Vad är det för en dag?

Jo, det är Marcus födelsedag! Hurra hurra hurra!
Min käre storebror Marcus fyller 25 i dag.
Han har kalas nästa helg. Men jag kan inte komma. Det känns lite trist att behöva skicka med present med mamma. Men vi ses ju veckan efter det när jag åker ner.



Jag upptäckte nyss att jag knappt har några kort på Marcus alls. Och på dom jag har så vrider han bort ansiktet.


Min kära sambo står inne i badrummet och gormar och svär.
Han trillade igår och skrapade upp handen. Det har blivit en stor infekterad böld som han försöker ta hål på. Och med tanke på ljudet från badrummet så tror jag att det gör ganska ont.

Han såg rolig ut när han trillade.
Jag skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0