Vilken varm dag.

Vi åkte till lägenheten och röjde.
Jag fick middag och en slant som tack för hjälpen.
Sedan testade jag min nya mobil. Den funkade fint.
Efter det gick vi till centrum och köpte lite onyttigheter och fyllde på min mobil med pengar.
nu svettas jag som aldrig förr.

Elin och hennes mamma tyckte att Frassenasse var en väldigt stor katt. Och visst kan det vara så. Men jag är så van vid honom så jag märker inte av hans storlek så mycket. Kanske ibland när han försöker ta sig fram i fönstret och allt rasar.
Jag fick även en bok utav elin. En jättetjock bok med massa bilder på djurungar. Spännande!




Den här cellifonen har jag köpt.
Eller rättare sagt. Min mamma har köpt. Än så länge.
Så på sätt och vis är den väl hennes till den dagen då jag betalat av den :)

Kommentarer
Postat av: cajsa

Snygg tfn.. :) Vad skulle man göra utan sina mammor? :P

2009-06-27 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0