Ett dolt fynd.

Jag och min kära sambo gick på promenad förut.
Mitt ute i ingenstans, bland alla villor, hittade vi en liten mysig pizzeria som även sålde godis, chips, läsk, kakor och sådana där lite småviktiga saker.
Sådana saker som småkiosker brukar ha.
Vi köpte lite styckgodisar för en krona styck och jag blev lite nostalgisk.
Jag tänkte på när man var på badet med skolan och sedan sprang till kiosken utanför och stod där och pekade, "en sån, och en sån och en sån". Det var mysigt.

Dit ska jag gå till sommaren för att  köpa glass och minnas "den gamla goda tiden."

Kommentarer
Postat av: annika

Jaa där stog man "En A och 2 C...1 F...." nostalgi!

2009-03-24 @ 10:40:40
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0