Hemligheten.

Nu mina vänner, ska jag berätta en hemlighet för er.
Det är nämligen så att jag och min kära sambo ska äta pizza i dag.
I dag var en sån dag då man bara hade hälften av alla maträtter i kylen och frysen. Och en sådan dag då man bara inte orkar gå till affären. (kan ju bero på djävulens besök)
Då är det ju tur att det finns en pizzeria inte så långt från vårat hem.
Dock har jag svårt för pizzorna här uppe. Dom smakar konstigt och har fyrkantiga skinkbitar på sig.
Plus att man tydligen inte äter kebabsås på sina pizzor här uppe. Men tur är väl det för stockholmskebabsåsen är lika äcklig som stockholmspizzorna.

Tacka vet jag en god smarrig pizza från Happy time med kebabsås på... Gärna en Calzone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0