Hoppas på förbättring.

Är det någon mer än jag som älskade att titta på Robinsson när ni var små?

Men dom senaste åren som det har gått på tvn har det spårat ur. Lata, äckliga människor som inte rör en fena för att dom vet att tvbolaget inte kommer låta dom svälta ihjäl, och massor med onödiga pakter.

Därför hoppas jag att det ska bli som förr i tiden i år. När dom hade pristävlingar då dom kunde vinna en säck potatis eller en dusch eller en midsommarmiddag. När dom kämpade för att bygga klart sitt vindskydd och dom byggde båtar för att kunna fiska mat. Mat = energi = prestera bra på tävlingarna.

Jag hoppas och önskar, att när jag sätter mig vid tvn kl 8 ikväll, så kommer det visas ett Robinsson som är lika bra med likvärdiga regler som när jag var liten!

Kommentarer
Postat av: annika

haha jaa hon va dum!

Hoppas att hon får malaria =)

2009-03-21 @ 22:20:14
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0