Försöker.

Nu ska jag försöka hinna uppdatera lite snabbt.

I går när vi fick hämta Frasse så blev han jätteglad över att se mig så han mjauade jättemycket och försökte ta sig ur buren.
Han fick ju inte hoppa på 6 veckor. Men när han kom hem så gick han till balkongdörren och trodde att han skulle få gå ut. Och han har kutat omkring och försökt hoppa upp överallt men jag har stoppat honom i sista minuten. Har inte kunnat sitta ner en sekund än. Har han lagt sig och sovit i hallen har jag suttit på toastolen, har han lagt sig i sivrummet har jag suttit i sängen, ja, nu förstår. HAn försöker luras också. Han kan sitta och tvätta sig bredvid något som han vill hoppa upp på. Och rätt vad det är, mitt i ett tvättag, så slänger han sig åt sidan och tänker hoppa. Så man kan inte släppa honom med blicken alls
.
I natt när vi stoppade in honom i buren. Vi har köpt kompostgaller och gjort en bur utav) blev han alldeles galen! han sprang och drog kragen mot gallret och försökte klättra på gallret. Vi började rulla ut tvn och tvbänken i köket, och satte i gång att skruva loss benen på sängen. Allt för att det inte ska finnas något att hoppa upp på. Vi lade även upp saker i hela fönstret så han inte skulle kunna hoppa upp dit.
När vi hade skruvat loss benen så hade katten somnat.
Antagligen så trodde han att vi skulle lämna honom ensam där i buren. Och när han märkte att vi hade händerna fulla med saker och inte skulle gå någonstans så slappnade han av och somnade. Sen när vi släckte så förstod han att vi ska ju också sova där inne. Så natten gick jätte bra och Frasse blev inte tokig förren jag gick ut ur rummet i morse för att gå på toa.

Nu har vi öppnat en sida på buren så han kan gå på lådan som står där inne. Och där ligger han nu och sover. I lådan.

                         

Lille Bullcat.

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Oj oj vilket jobb ni har med Frasse!! Vad skönt att han är hemma nu igen och att operationerna gick bra!! Det kommer väl att ta en tid innan det är helt läkt men det blir nog bra tror jag!!

Vad var det som hände med honom?

2009-05-16 @ 16:40:25
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0