Grattis på den hemska dagen, Frasse.

I dag har Frasse sin första födelsedag. Och ni kan ju föreställa er hur den är.
Han har krypit fram från sängen, och ligger nu i hallen. Jag har fått tag på en pipett så jag har lyckats droppa lite vatten i Frasses mun. Och hoppas att han inte börjar lida utav uttorkning. Han har fortfarande inte ätit ett dugg. Men katter klarar sig länge utan mat. Och det kan ju vara så att han inte har någon matlust på grund utav smärtan.
Jag kan ju tala om att det inte går någon nöd på honom än i all fall. Han har lite fläsk att ta utav. Huvudsaken är att han får i sig lite vatten.

Annars har dagen spenderats hemma i lägenheten än så länge. Vill inte lämna Frasse ensam ifall hans hälsa ändras drastiskt. Det kan ju finnas inre skador som sköterskan inte upptäckte. För vi träffade aldrig någon veterinär eftersom dom hade fått in två akuta operationer.

Men jag tycker nog att han ser lite piggare ut i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Madicken -- Foto

Ha en bra söndag :)

2009-05-10 @ 18:28:14
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Mollan70

Hoppas att han piggnar till.

2009-05-10 @ 22:59:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0