Ingen resa.

Det blir ingen resa till Tidaholm i helgen. För det finns inga biljetter. Det var tråkigt tycker jag. Jag får vänta till nästa helg och hoppas på bättre tur.
Min lillasyser ringde och bokade upp mig på tisdag. Dom ska på klassresa till Stockholm och för att hon inte ska gå vilse på deras fria tid så ska jag möta henne inne i stan och följa med henne och hennes vänner för att shoppa. Inte så kul att shoppa, men det ska bli kul att träffa systeryster. Även om hon är en pain in the ass när jag väl träffar henne
Jag har ätit middag och är jätte mätt. Jag gjorde min favorit middag. Spaghettisoppa! MUMS!

Så här gör man spaghettisoppa:

Gör köttfärssås,
Häll på massor med vatten,
Bryt ner spaghettibitar i såsen,
Låt koka upp så spaghettin blir mjuk,
Ät.

Kommentarer
Postat av: annika

fy fan vad äckligt det lät hahaha



Jag och Anna bestämmde att hon ska fota på bröllopet redan när jag och manne förlovade oss haha

2009-05-20 @ 18:45:55
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: julia

kul att du vill träffa mig =) mohaha

2009-05-21 @ 15:11:02
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0