Inte utan min katt.

Jag vaknade i morse och kände efter med fötterna, ingen katt. Jag kände efter med armarna, ingen katt. Just det, han är ju inte hemma.

Vi åkte in till djursjukhuset i går och fick vänta en och en halv timme innan vi fick träffa veterinären. Frasse både bajsade och kissade på sig.
Veterinären sa att han hade jätte ont och att det var bra att jag kom tillbaka med honom. Han fick smärtstillande på en gång.
Hon var dock inte särskilt glad på sköterskan som skickade hem oss igen i lördags.
Jag fick vara med när vi röntgade Frasse. Jag fick ha en såndär står tung klänning på mig, Och Frasse skrek av smärta och bet mig och rev mig. Trots det smärtstillande så gjorde det för ont för att kunna ge ordentliga bilder på röntgen.
Dom kunde i alla fall se en spricka i benet, Men det kunde tydligen finnas fler i bäckenbenet.
Nu bor Frasse på sjukhuset, i en äcklig liten bur, Och får dropp och väntar på mer otäck röngen och en operation.
Han ska få en skruv i benet.
Kan ni föreställa er hur ont stackarn har haft? Som blev hemskickad med spricka i benet.
Jag önskar att sköterskan får en spricka i sitt ben och blir utan vård i tre dagar.
Lille Frasse har varit helt väck på grund utav smärtan. Det är så jobbigt att se.

                             

Så här satt han i över en timme och bara stirrade.
Han hade i alla fall 38,4 i temperatur vilket är normalt och han vägde 4,48 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0