Jag hade det på tungan.

Jag glömde visst bort att jag inte hade uppdaterat bloggen i dag. Och i går hade jag ett inlägg på tungan men tappade bort det. Men det är nog ingen som gråter för det.

Det blev en sen morgon i dag. För Frasse väckte mig vid sex, sedan fick jag vakta honom för han försökte hoppa upp i fönstret. Jag somnade till slut om mellan klockan nio och tio. Och på grund utav den sena frukosten blir det en sen middag. Så jag ska snart ställa mig och fixa falukorv i ung med potatismos.
Världens godaste mat är husmanskost.

Dock är inte min Sambo särskilt förtjust i hemgjort potatismos så det får bli pulvermos. Inte lika gott. Men dränker man det med lingonsylt så slinker det ner också.

Vad har hänt i dag hittils?
Inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0