Kvart över elva.

I morgon kvart över elva anländer jag till skövde. Jag lyckades till slut få tag på en tågbiljett. Och den kostade 261kronor. Inte så farligt egentligen. Om man bortser från att man ska betala en hemresa också.
Hoppas någon är ledig och kan hämta mig!

I går när jag kom hem så somnade jag ganska snart. Sambon ställde sig och gjorde mat och gick in i sovrummet och sa "nu är maten klar" Jag svarade genom att ta upp pekfingret framför munnen och säga "schhhh" lite försiktigt. Han blev lite snopen men tänkte "skyll dig själv" och gick för att äta.
Vad han inte visste var att jag sov, och svarade honom i sömnen.
Och vad jag inte visste var att jag missade middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0