Längtar.

Veterinären på Danderyds sjukhus ringde och berättade att vi kanske får hämta Frasse i morgon. Han vill kolla så han mår bra i morgon först så skulle han ringa oss sen och tala om ifall han får åka hem. Han har fått två skruvar i bäckenbenet, så han får vara instängd i en bur eller i ett litet rum i sex veckor så han inte hoppar så skruvarna slits bort. Jag har ju inte hjärta att låta honom sitta i den trånga åkburen i sex vekor. Han kan ju inte ens sitta upp i den. Så vi får helt enkelt möblera om i sovrummet och ha honom där. Flytta ut tvn och tv bänken, och ta bort byrån. Sängen får dock vara kvar, men den är inte så hög. Och jag har faktiskt redan i lördags byggt en trappa upp dit med kartonger så han ska inte behöva hoppa upp om han vill ligga där. Sen så kommer han ju säkert vilja gömma sig i början när han har ont. Och under sängen får han vara ifred.
Jag längtar till i morgon och jag hoppas att han får åka hem!
Åh, min lille Fnutt. Nu ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0