Mulet.

Dag är det molnigt ute. Men solen kämpar för att komma igenom. Fast jag vill ha regn.
Jag vill att gräset ska blomma. Och lite regn skulle få träden att sätta fart att blomma också.
Men i morgon så får det gärna strunta i att regna. För då är det praktik och postutdelning som gäller igen.
Det är sista veckan. Och jag är så nervös, för jag vill veta om jag får anställning eller inte.
Det vore underbart med ett jobb nu. Det var ett tag sedan jag fick lön.
Jag måste komma på vad vi ska äta till middag i dag så jag kan ta upp något från frysen. Men det är svårt så här på morgonen när man inte vet vad man är sugen på än.
Min lunchlåda till i morgon består i alla fall utav grillat kött och potatisgratäng. Och det är itne dumt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0