Ny dag, nya möjligheter.

Vaknade i dag utav att mobilen ringde. Jag trodde det var djursjukhuset så jag skyndade mig att svara.
Det var inte sjukhuset. Det var Citymail i Huddinge. Jätte bra, då får jag kanske ihop pengar till självrisken den veckan. Och det ska bli intressant att se om Huddinges citymail är lika dåligt som dom i Tumba säger.
Dock kan jag inte glädjas så mycket åt jobbeskedet. Jag är alldeles för orolig för Frasse.
Jag kunde inte sova i natt på grund av oron, så jag läste en bok. Ja, en hel bok. Från pärm till pärm. Det var visserligen ingen tjock bok. Men det var en bok, och jag höll mig sysselsatt i några timmar.
Nu vill jag att veterinären ska ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0