Orolig.

Jag är jätte nervös och orolig och kan inte vänta tills veterinären ringer i morgon efter operationen och talar om hur det är med min lille skatt.
Jag klättrar på väggarna och har pratat i telefonen hela dagen för att ha annat att tänka på.
Jag försöker förbereda mig på att få hem fyra femtedelars katt. Och förbereda mig på att han inte kommer se ut som när jag lämnade honom. Svanslös rakad, och med stora sår efter operationerna.

Så här såg han i alla fall ut innan.

                   

          

1, Första mötet med Frasse. Titta på den söta vita svanstippen.
2, Andra mötet med Frasse.
3, Frasse somnar i "mormors" famn.
4, Frasse är ute och solar.
5, Frasse sover och tycker att det är för ljust i rummet, eller nåt.

Min älskade lille Fnutt, bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0