Paket.

Jag har fått en avi från posten. Elin har skickat ett paket till mig. Jag skulle gissa på att det är från hennes katt Alice till Frasse. Hon brukar göra så.
Jag får se om jag kommer iväg till affären och kan hämta det i dag.

Jag åt flingor till frukost i dag. Och det var så länge sedan så jag åt för att det var gott och är jättemätt nu. Frukost är inte min favoritmåltid på dagen. Jag brukar bara äta en liten smörgås för att inte vara hungrig längre. Det är jobbigt att vara mätt på morgonen.

Jag har även varit uppe hos Granntanten och givit Tussan sitt p-piller. Hon agerar kattvakt nu när frasse måste vara still. Hon avgudar Tussan och skämmer bort henne jättemycket. Det tycker Tussan om. Elsie brukar ringa ibland och fråga om hon får låna Tussan någon dag för hon känner sig så ensam ibland. OCh då blir Tussan överlycklig. För hos grannen är det hon som bestämmer! Och hon får hur mycket godis och mat hon vill.

Har jag sagt att Tussan är en riktig liten primadonna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0