Silent night

Jag börjar bli lite trött. Fast ändå inte.
Så där konstigt trött. Man är trött i huvudet, men inte i kroppen.
Ska nog försöka släpa med sambon ut på en promenad snart. Om jag får loss honom från datorn.
Han har lovat att vi ska in till stan i morgn och köpa skor. Om vi hittar några i lämplig prisklass. Det får väl bli sko punkten eller din sko eller vilken butik det nu är som har "tre för två".
Hoppas att jag får två och han en =)

Jag skadade min axel föut när jag åkte buss.
När jag skulle gå av höll jag i stolpen så jag inte skulle trilla.
Jag tog ett steg framåt utan att se att det är ett trappsteg där, och håller kvar handen i stolpen. Det resulterar i att det smäller till i axeln och gör jätte ont.
Jag kunde inte lyfta armen på några minuter, och det gjorde så ont så det slog lock för öronen och började brusa. Och jag blev illamående och yr i huvudet. Som när man är på väg att svimma. Jag fick sätta mig ner på en bänk och låtsas att jag väntade på någon. För jag vill ju inte skämma ut mig.
Men den mår bra nu i alla fall.

Mamma trodde att den kunde hoppat ur led och hoppat till baka.
Och visst kanske det kan ha varit så. Men jag bryr mig inte så mycket för den fungerar ju som den ska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0