Spårlöst, spargris och jobb.

I dag fick jag reda på att dom vill timanställa mig på Citymail.
Det känns bra. fast det blir inte så mycket jobb nu på sommaren. Men i höst räknade dom med att få in mer timmar.
Skönt att ha något att se fram emot. Även om det är långt kvar till hösten.
Det är också skönt att veta att man är behövd och att någon är i behov utav mina kunskaper.

Jag pratade med Elin förut. Hennes pappa och mamma saknar mig lite så hennes pappa hade lagt ner en 50 lapp i henner biljettspargris och hennes mamma hade lagt i två tior. Men vi bestämde att vi ska göra något roligt för pengarna i stället när jag kommer ner.
Jag ska som det ser ut nu åka på tibrocruisingen. Det ska bli spännande.
Jag tror inte att jag kommer ihåg hur man betér sig på en cruising. Men det borde väl inte vara svårare än att visa räva, supa och svära.
Svära kan jag ju. Och jag är väldigt bra på det. Men supa och visa räva är jag sämre på. Men det är nog alla andra villiga att stå för.

Nu börjar spårlöst. Och det ska jag se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0