Tiden får avgöra.

Hade egentligen tänkt att åka hem till tidaholm i veckan för att hälsa på. Men jag vet inte hur det blir. Allt beror på Frasse. Det är han som bestämmer över mitt liv just nu. Men det Gör mig inget. Vad gör man inte för sin bebis?

Jag hoppas att jag kan åka. Samtidigt som jag inte alls vill åka när jag precis fått hem honom. Jag saknadë honom så mycket när han inte var här, och ska jag då åka iväg med en gång?

Nu ligger han och sover bakom datorn, och sambon tittar på McGyver på tvn. Han vill att ajg ska klippa hans hår lika dant som Mc Guyver, men jag vet inte om jag är så sugen på det faktiskt. Kanske inte den snyggaste frisyren på denna jord.

Som sagt, tiden får avgöra.

Kommentarer
Postat av: Mom

Har fått mer jobb idag så jag jobbar ända fram till fredag, endast ledig lörd o sönd. Det gör inget om du inte kommer eftersom vi inte hinner ses så mycket då. Bättre du kommer en annan gång. Puss o kram

2009-05-19 @ 09:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0