usch.

Har loggat in här flera gånger i dag och tänkt at tjag ska skriva något. Men har tappat suget varenda gång.
Har inget att skriva egentligen.
Förmodligen för att det är söndag igen. Och praktik i morgon. Söndagar är skit. Och i morgon börjar en väldigt jobbig vecka. Sista veckan på praktiken, och jag ska få reda på om jag får vara kvar eller inte. Känns lagom jobbigt att inte veta om jag får vara kvar, och inte veta när jag får reda på om jag får vara kvar.

Ska till Tidaholm snart. Men vet inte när. Pappa vill att jag kommer nu i helgen eller om två veckor. Elin samma. Mamma jobbar varje helg, och min bror kommer till Tidaholm nu i helgen.
Jag vill helst åka nästa helg. För nu i helgen blir det lite tight med praktiken. Och om två veckor känns så långt bort. Samtidigt vill jag åka nu i helgen för att min bror kommer då.
Kan inte någon bara säga åt mig att den dagen ska du åka, också passar det alla. Vill ju träffa Annika också när hon ändå är ledig från sitt jobb.

Alla dessa beslut som ska tas. Jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0