Vi hade i alla fall tur med vädret.

Det regnade när jag gick till praktiken i morse. Men när jag skulle cykla ut så sken solen.
Jag kom tillbaka i solsken och när jag slutade så regnade igen.
Jag hade tur.
Ja bättrade även på tiden med en halvtimme. Så nu är jag snart lika snabb som dom som har jobbat där i flera år.

Min vän Annika ska operera sig i morgon, och hon är spruträdd. Jag är skadeglad samtidigt som jag tycker lite synd om henne faktiskt. Hur nu det kan gå ihop.

Lycka till Pannika!

Kommentarer
Postat av: annika

tack pluttan hahah

skadeglädjen är den enda sanna glädjen ju =)

Grattis till anställningen!

Det får vi fira på nått sätt när vi ses nästa vecka =)

pusspuss

2009-05-04 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0